A- A+ A
Община Царево
Официален сайт

Обявява подбор за длъжността Старши експерт в отдел „Програми на Европейския съюз“



ОБЩИНА ЦАРЕВО

Обявява подбор за длъжността

Старши експерт в отдел „Програми на Европейския съюз“

към Общинска администрация-Царево

 

I. Изисквания за заемане на длъжността:

  • Минимална степен на завършено образование – Висше;
  • Минимална образователно-квалификационна степен – Бакалавър/Магистър
  • Професионална област – Бакалавър за специалност от професионално направление Икономика, Администрация и управление, Финанси, Магистър за специалности от професионално направление Право.
  • Компютърна грамотност.

 

Езикови умения – ниво на владеене на английски език, което съответства поне на Европейско ниво А2 за самооценка на езиковите умения, ще се счита за предимство.

 

II. Основни задължения:

- Следи откриващите се мерки по различните програми на Европейския съюз и своевременно информира ръководството за възможностите на Община Царево да участва с проектни предложение за финансиране.

- Участва в подготовката на необходимите документи, съпътстващи проектното предложение, като осъществява пряк контакт с консултантските фирми.

- Води кореспонденцията с Управляващия орган и съответните институции, свързани с издаването на разрешителни, становища и съгласувателни писма, като съгласува действията си с екипа на проекта.

- Участва в попълване на формуляра за кандидатстване със съдействието на всички общински служители, имащи отношение по съответния проект.

- Контролира окомплектоването на документацията и при необходимост внася проектното предложение.

- Информира се за придвижването на проектното предложение, след внасянето му за финансиране, и при възникване на проблеми реагира своевременно, като уведомява и съответния служител, който е пряко ангажиран с отстраняването му.

- Съхранява всички проектни предложения, като при необходимост изготвя информация за развитието им.

- Следи за подготовката на документите, изискващи се от съответните общински служители от отдел „Административно-правно обслужване“, отдел „Счетоводство и бюджет“, Дирекция „Устройство на територията“ и останалите при необходимост.

III. Необходими документи за кандидатстване:

- Заявление за участие в подбор, по образец*;

- Съгласие за обработване на лични данни на кандидата, по образец*;

- Професионална автобиография (CV);

- Копия от документи за придобитo образование;

- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит, при наличие.

*Образците на заявлението за участие в подбора и съгласието за обработка на лични данни, може да откриете на адрес https://t.ly/IG1jV.

IV. Място за подаване на документите:

- На място в сградата на Община Царево, ул. Хан Аспарух 36,

или

- Чрез имейл адрес: tsarevo@tsarevo.bg

V. Срок за подаване на документите: от 08.08.2025 г. до 08.09.2025 г. вкл.

За повече информация: тел. 0590 5 50 25, 0590 5 50 48

 


ПРИЛОЖЕНИE:
Обява Ст. експерт ПЕС


‹ Назад

Актуално
Предстоящи събития