A- A+ A
Община Царево
Официален сайт

ОБЯВЯВА ПОДБОР ЧРЕЗ КОНКУРСНА ПРОЦЕДУРА



І. Изисквания за заемане на длъжността: 

  1. Минимална образователно – квалификационна степен по НКПД – 5152 1002 минимум първа степен на професионална квалификация и / или завършен VI клас;
  2. Професионален опит: не се изисква, но е предимство;
  3. Основни задължения, отговорности и необходими компетенции на длъжността:
  • Медицински изисквания: да е физически и психически здрав, да не страда от заболявания, определени като противопоказни за заемане на длъжността;
  • Допълнителни изисквания – да притежава психическа нагласа, желание и умения за работа със:

–  самотноживеещи лица с увреждания, които независимо, че нямат определена чужда помощ, разполагат със съответните медицински документи, удостоверяващи невъзможността им за самообслужване;

– самотноживеещи лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за  самообслужване;

  • Да не е осъждан;
  • Готовност за работа по график.

Основните задължения, отговорности и необходимите компетенции на длъжността са отразени в длъжностна характеристика, която може да бъде изтеглена от сайта на общ. Царево.

ІІ. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие:

  1. Заявление за участие в подбора (по образец), което може да бъде изтеглено от сайта на общината;
  2. Копия от документи за придобитото образование;
  3. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
  4. Автобиография;
  5. Документ за самоличност ( за справка).

ІІІ. Начин на провеждане на подбора:

Подборът ще се проведе на два етапа – по документи и интервю-събеседване.

До участие в интервю-събеседване се допускат само лица, представили всички необходими документи и отговарящи на посочените изисквания за длъжността.

 Интервюто-събеседване ще включва  въпроси от областта на професионалната компетентност за длъжността.

ІV. Краен срок за подаване на документи по т. ІІ : 23.04.2025г. вкл.  Документите следва да се подават лично от всеки кандидат във Фронт-офиса на общинска администрация гр. Царево, ул. „Хан Аспарух” № 36 , всеки работен ден от 08:00 до 12:00 и от 13:00 до 17:00 часа.

V. Трудово правоотношение – одобреният „Домашен помощник“ се назначава на срочно трудово правоотношение на основание чл.68, ал.1, т.1 от КТ.-  със срок на изпитване – 1 месец в полза на работодателя.

 Трудовото възнаграждение се определя на база работните часове – 6,7 или 8 часа, като часовата ставка е 10.76 лв.

Телефон за контакти:0590/55030, 059055029

 


ПРИЛОЖЕНИЯ:
ЗАЯВЛЕНИЕ
ДЛЪЖНОСТНА ХАРАКТЕРИСТИКА


‹ Назад

Актуално
Предстоящи събития